Сколівська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Звернення громадян

Робота щодо розгляду звернень громадян у Сколівській районній державній адміністрації та в органах місцевого самоврядування проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008.

Протягом 2019 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 13416 звернень громадян, що на 2472 одиниці  більше, ніж за 2018 рік (10944). З них – 3531 надійшли поштою, в тому числі електронною, 9885 – звернень, подані на особистому прийомі. 

Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до Сколівської райдержадміністрації за  2019 рік свідчить про зменшення їх кількості у порівнянні з 2018 роком. Так, протягом січня-грудня 2019 року до райдержадміністрації надійшло 1656 звернень, що на 23 менше, ніж за аналогічний період 2018 року (1679). З них – 1542 надійшли поштою (в тому числі електронною «гарячі лінії»-1491), 114 громадян звернулись на особистому прийомі. 

Громадян найбільш турбували питання щодо соціального захисту населення, надання субсидій, роз“яснення щодо отримання соціальних пільг, правомірного нарахування соціальних виплат, підсобного господарства, питання комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонті місцевих доріг, газифікації населених пунктів та власного житла громадян, вартості житлово-комунальних послуг, водопостачання та водовідведення, ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, робота пасажирського транспорту та перевезення пільгових категорій громадян. Значна кількість громадян зверталась щодо спірних питань по земельних ділянках, дорогах, заїздах до господарств.

Протягом 2019 року із вищих органів влади надійшло 23 звернення.

Значна кількість звернень надійшла на урядову гарячу лінію, а саме 389 звернень.

Результати аналізу звернень громадян за характером порушених у них питань стосується здебільшого соціального захисту, передусім – надання одноразово адресної грошової допомоги учасникам АТО - 52 звернення, соціальних виплат та субсидій - 245, земельних питань -107. Найбільша кількість звернень стосується соціальних виплат.

 В Сколівській райдержадмінстрації забезпечено цілодобове прийняття  звернень громадян, що поступають за номером 112. Визначено відповідальних працівників, які цілодобово приймають звернення.

Протягом 2019 року на гарячу лінію 112 надійшло 1102 звернень.

Аналіз даних про кількість повторних звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2019 року (127) у порівнянні з 2018 роком (148) свідчить, що їх кількість зменшилась. Переважно це питання, які стосуються електропостачання та комунального господарства та надійшли на “Гарячу лінію 112” - 752 звернення та становлять 68,2% до загальної кількості.

Індивідуальні звернення в 2019 році становлять 99 % (у 2018 році – 99%), колективні – 1% (у 2018 році – 1%). В 11 колективних зверненнях громадяни звертаються в першу чергу з питаннями забезпечення населених пунктів району пасажирським транспортом, а також питання щодо яісного електропостачання в місцевості.

Протягом 2019 року у зверненнях громадян було порушено 1656 питань, що на 23  менше, ніж за 2018 рік (1679). Порівняльний аналіз кількості звернень громадян в розрізі питань, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування свідчить про зменшення звернень за деякими видами питань.

Як і в попередні періоди, найбільш актуальними залишаються питання комунального господарства-47,22% від усіх звернень, (у 2018 році – 54,73 %); питання транспорту і зв»язку становили 15,2 %, а у 2018 році – 10,0% питання соціальних виплат; надання субсидій — 14,8% від загальної кількості усіх звернень за 2018 рік (у 2016 році – 14,9 %).

 Вирішення проблем, зазначених у зверненнях громадян, знаходились і продовжують знаходитись у центрі уваги райдержадміністрації.

 Мешканців району турбують питання щодо отримання матеріальної допомоги на лікування і оздоровлення, пенсійного забезпечення, соціальних виплат, надання субсидій.

Питання аграрної політики та земельних відносин – 6,5 % від загальної кількості усіх звернень (у 2018 році – 4,5 %). В таких зверненнях найчастіше порушуються питання щодо приватизації земельних ділянок та встановлення меж між господарствами. Часто вирішення їх  проводиться з виїздом на місце.

Питання житлової політики становлять 0,4 % (у 2018 році – 2,1%), освіти – 1,3 % (у 2018 році – 1,4 %), охорони здоров’я–  4,2% (у 2018 році – 2 %).

Основною причиною звернень громадян до органів влади є їх соціальна незахищеність та важкий матеріальний стан. Тому в переважній більшості авторами заяв є пенсіонери, учасники АТО, інваліди, члени багатодітних сімей, одинокі матері, вдови, які виховують неповнолітніх дітей, матері-героїні.

Із загальної кількості заявників, які зазначили свій соціальний стан, надійшли звернення від: учасників та інвалідів війни, учасників АТО – 3,1% усіх звернень,  інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – також 2,8%, членів багатодітних сімей і одиноких матерів, матерів-героїнь–3,9%. У зверненнях громадян зазначених категорій частіше порушувались питання житлово-комунального і соціального забезпечення, надання житла, земельні питання. Райдержадміністрація приділяє особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни даних категорій.

Аналіз кількісного надходження звернень громадян протягом 2019 року свідчить, що найбільше надійшло звернень від мешканців м.Сколе, смт. В.Синьовидне, с.Волосянка, с.Завадка, с.Урич. с.Корчин, с.Погар.

 До числа селищ, сіл, громадяни яких найбільше звертаються з різних питань (найбільше з надання субсидій, комунального господарства), належать: смт.Славсько,  с.Підгородці,  с.Волосянка, с.Плав’я, с.Орів.

Найменше звернень надійшло від жителів с.Труханів, с.Довжки, с.Климець, с.Ямельниця, с.Риків, с.Хітар.

Щодо розгляду всіх пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до райдержадміністрації, звернень громадян, поданих на особистому прийомі, вживались відповідні заходи.

За результатами звернень громадян вирішено позитивно 1605 питань, дано роз’яснення на 82 звернення, відмовлено у задоволенні 11 (переважно по питаннях призначення субсидій).

Систематично проводяться зустрічі керівництва райдержадміністрації з мешканцями району. Керівництвом райдержадміністрації протягом 2019 року проведено 42 зустрічі з громадськістю в населених пунктах району-75% (56 населених пунктів).

Під час зустрічей розглянуто питання соціально-економічного та культурного розвитку населених пунктів. Зокрема акцентовано увагу на питаннях: ремонту доріг, заміна електроопор, створення нових робочих місць, вирішення земельних питань по учасниках АТО, децентралізація, вирубувка лісів, рух маршрутного транспорту та інші.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора