Сколівська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Про виконання місцевих бюджетів Сколівського району станом на 01.03.2018

До загального фонду місцевих бюджетів району у січні-лютому 2018 року  надійшло  13218,1  тис.грн  податків, зборів (обов’язкових платежів), що складає 112,7 відсотка  до затверджених  показників на звітний період   (+1488,2 тис.гривень).  Виконання річних планових показників за доходами загального фонду забезпечено  на 12,3 відсотка. Порівняно з  аналогічним  періодом минулого року  поступлення доходів зросло на 113,9  відсотка, або  1615,0  тис.гривень. 

Ріст зумовлений за рахунок таких надходжень, як податку з доходів фізичних осіб (+ 1037,0 тис.грн), єдиного податку   (+202,5 тис.грн),  податку  на  нерухоме  майно  (+81,6 тис.грн),  плати  за  надання  адмінпослуг  (+348,6 тис.грн).  Також,  із внесеними змінами до Бюджетного кодексу України стосовно зарахування з 1 січня 2018 року до місцевих бюджетів 5 відсотків рентної плати за видобування нафти, природного газу та газового конденсату, у лютому місяці поступлення склали  642,1 тис.гривень.

Разом з тим, проти аналогічного періоду минулого року на   677,4  тис.грн   зменшилось поступлення акцизного  податку  з  реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів,  так як протягом січня та лютого   не надходить   акцизний податок з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне). 

 Спад поступлення має місце з надходження  плати за землю   на   102,1  тис.грн (в динаміці 93%), в результаті  внесення змін до Податкового кодексу України стосовно  плати за землю за земельні ділянки, надані для залізниць у межах смуг відведення.

Із 31  бюджетів району не забезпечили виконання запланованих обсягів доходів на відповідний період шість  місцевих рад, зокрема: В.Синьовидненська селищна рада  – 94,6 % (-37,8 тис.грн), Довжківська   – 34,5% (-37,7 тис. грн), Завадківська  – 31,0% (-27,8 тис.грн), Задільська – 40,1% (-35,1тис.грн), Росохацька  - 81,6 % (-11,5 тис.грн), та Ямельницька – 66,4 %      (-15,0 тис.грн),  сума недоотриманих доходів склала 164,9  тис.гривень. Невиконання склалось за рахунок недоотримання єдиного податку,   рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів та акцизного податку з виробництва та ввезення пального.

 За січень-лютий   звітного  року до районного бюджету  надійшло  7471,1 тис.грн доходів загального фонду (без трансфертів),  що становить 108,6 відсотка (+593,3 тис.грн)  уточнених  показників  на звітний період та  10,7 відсотка до затверджених показників на  рік.  До спеціального фонду місцевого бюджету району надійшло податків і зборів  у сумі 630,2 тис.грн., з них 525,1 тис.грн – це власні надходження бюджетних установ, 13,8 тис.грн екологічний податок, 8,1 тис.грн  надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, 60,4 тис.грн грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, 14,4 тис.грн надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та  кошти від продажу землі  8,4 тис.гривень.

  З державного бюджету отримано в повному обсязі базову дотацію в сумі 2618,0 тис.грн, освітню та медичну субвенції, відповідно, в сумах  16258,6 тис.грн та  6273,0 тис.гривень. З обласного бюджету в повному обсязі отримано  дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я  в сумі 2209,7 тис.гривень .

 Надходження соціальних субвенції склали 32080,6 тис.грн, з них:

-на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг 9355,0 тис.грн, що становить 100% до призначень на звітний період;

 -на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого  газу 1490,4 тис.грн або 82,1%  планових показників на відповідний період;

-на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги 21055,2 тис.грн (89,3%);

 - на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях 180,0 тис.грн (99,6%).       

З обласного бюджету  за рахунок коштів медичної субвенції  надійшло 72,8 тис.грн для лікування окремих захворювань, з яких використано   41,9 тис.грн  на централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет. Крім цього, на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань (реалізація у Львівській області Урядової програми “Доступні ліки”) надійшло 219,6 тис.грн, з яких  використано   92,0 тис.гривень.

Із бюджету Славської селищної ради надійшло 128,9 тис.грн субвенції на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету на виплату заробітної плати працівникам Сколівської центральної районної лікарні.

З місцевих бюджетів до районного бюджету надійшло  253,7 тис.грн  іншої субвенції, в тому числі із бюджету Славської селищної ради - 226,4 тис.гривень.

Видатки загального фонду зведеного місцевого бюджету району на 01.03.2018 року  склали  64763,9  тис.грн. або 75,4  відсотка до планових призначень на вказаний період, з них видатки  районного бюджету - 61383,5  тис.грн  або 75,5 % до планових показників на відповідний період.

У загальній структурі видатків  району найбільшу питому вагу займають видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення населення –  31428,8 тис.грн  або 48,5%. Видатки на освітню галузь склали 20403,2тис.грн,  на охорону здоров’я – 6600,3 тис.грн, що становить, відповідно, 31,5%  та 10,2%  до загального обсягу видатків.

Видатки спеціального фонду зведеного місцевого бюджету району  на звітну дату склали 1901,1 тис.грн, що становить 8,4 % до річних призначень із врахуванням змін. Найбільшу питому вагу видатків спеціального фонду займають видатки на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій (реконструкція з добудовою Верхньорожанської школи І-ІІ ст. на 180 учнівських місць в с.Верхня Рожанка)  –  812,2 тис.грн  або 42,7 відсотка загального обсягу видатків,  апарат управління – 384,4 тис.грн або 20,2% (проведення капітального ремонту адмінприміщення Верхньосиньовидненської селищної ради), освіту – 202,1 тис.грн  або    10,6 відсотка.       

Заробітна плата працівникам установ соціально-культурної сфери виплачена  за січень та І половину лютого з урахуванням мінімальної заробітної плати та  І-го тарифного розряду єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів, надбавок стримуючого характеру. Також, профінансовано захищені та інші видатки.

Станом на 01.03.2018 року заборгованість по загальному фонду за рахунок державних субвенцій складала 17795,8 тис.грн, в тому числі по наданих населенню субсидіях та пільгах з оплати  ЖКП, відповідно, 17331,5 тис.грн  та  464,3 тис.гривень.        

По спеціальному фонду кредиторська заборгованість відсутня.

За наслідками  проведеної експертизи рішення Сколівської районої ради від 14.12.2017 року №379 “Про районний бюджет Сколівського району на   2018 рік” за розрахунками департаменту фінансів району не вистачає асигнувань на оплату праці в сумі 14203,3 тис.грн, в тому числі: установам освіти –  5306,7 тис.грн, охорони здоров”я – 4908,5 тис.грн, соціального захисту населення – 1683,6 тис.грн, культури – 2118,6 тис. грн, фізичної культури і спорту – 185,9 тис.гривень.        

З метою запобігання ризиків розбалансування районного бюджету  розпорядженням  райдержадміністрації від 31.01.2018 року №22 затверджено план  заходів  щодо наповнення місцевих бюджетів, вишукання додаткових джерел надходжень  до бюджетів, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів і посилення фінансово-бюджетної дисципліни у 2018 році.

 Очікуваний обсяг додаткових надходжень  на 2018  рік  за затвердженими заходами становить 2200,0 тис.грн, в тому числі за рахунок: детінізації економіки – 205,0 тис.грн,  перегляду  ставок  місцевих  податків   і  зборів   –   15,8 тис.грн,   активізації роботи з ліквідації заборгованості зі сплати податків та зборів – 1758,0 тис.грн,  інших заходів щодо збільшення власних  надходжень –  221,2 тис.гривень.          

 Фактично в січні-лютому  до місцевих бюджетів району додатково надійшло 231,2  тис.грн   доходів (10,5%), з них за рахунок: детінізації економіки – 3,5 тис.грн,  перегляду розміру ставок єдиного податку, ставок за оренду землі – 6,7  тис.грн,  активізації роботи з ліквідації заборгованості зі сплати податків та зборів – 132,0 тис.грн, інших заходів щодо збільшення власних  надходжень – 89,0 тис.гривень.                    

Заходами щодо дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів і посилення фінансово-бюджетної дисципліни передбачено  зекономити    7876,6 тис.грн,  тому числі за рахунок:

  • скорочення штатної чисельності працівників – 1066,8 тис.грн;
  • реорганізації та закриття установ – 1287,6 тис.грн;
  • надання відпусток без збереження заробітної плати– 2708,0 тис.грн;
  • не заповнення тимчасово вакантних посад - 5,6 тис.грн;
  • обмеження виплат необов"язкового характеру – 1957,4 тис.грн;
  • економного використання енергоносіїв   – 288,9 тис.грн;
  • скорочення непершочергових видатків – 562,3 тис.гривень.        

       В  січні-лютому  установами культури  обмежено виплати необов’язкового  характеру на суму 70,0 тис.гривень. 

     З метою ліквідації дефіциту,  за рахунок  вільного залишку коштів загального фонду районного бюджету,   на оплату праці працівників бюджетних установ району  спрямовано 5887,4  тис.гривень.

Аналіз виконання  місцевих бюджетів району станом на 01.03.2018

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора