Торік Львівська ОДА провела понад 20 інформаційних кампаній щодо реформ та державної політики
Департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської ОДА у 2017 році провів понад 20 інформаційних кампаній, спрямованих на роз’яснення державної, регіональної політики та процесу реалізації реформ на теренах області. Про це 2 лютого, під час звіту, розповіла т.в.о. директора департаменту Ольга Березюк. Зокрема, йдеться про створення спеціалізованих серій радіопередач, радіо- телероликів, тематичних серій візуалізованих повідомлень, серед яких буклети, плакати, флаєри, борди, сітілайти, наліпки.
«Зокрема це були кампанії щодо інформування населення по програмі «Доступні ліки», промоції військової служби за контрактом у Національній гвардії. Надзвичайно актуальними є і розроблені нами борди «Водій, тебе чекають вдома», «Не літай швидше свого ангела охоронця», покликані привернути увагу водіїв до безпеки на дорозі», - зазначила Ольга Березюк.
Також з метою промоції Львівського регіону торік провели презентаційний тур для редакторів і журналістів видань із інших регіонів України - «Україна очима редактора». В межах заходу 25 головних редакторів ознайомились із інвестиційними потужностями області. Зокрема представники медіа відвідали завод «Nexsans», підприємства «Галіція Грінері», «ОДВ-електрик», завод «Бадер» та курорти Львівської області.