Сколівська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Львівський обласний контактний центр вимагає від міста розглянути минулорічні протерміновані запити мешканців

Дата: 11.06.2018 17:44
Кількість переглядів: 139

Фото без опису  У 2017 році на «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста Львова, які міська влада Львова досі не розглянула.

«Для нас прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців. Лише за минулий рік протермінованими залишаються 18 запитів, які потребують вирішення», - зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп'яник.

Запити здебільшого стосуються комунального господарства, транспорту, а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою, електропостачання.

Львівський обласний контактний центр вимагає від міста вжити необхідних заходів та відреагувати на запити.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора