Львівський обласний контактний центр вимагає від міста розглянути минулорічні протерміновані запити мешканців
Дата: 11.06.2018 17:44
Кількість переглядів: 174
У 2017 році на «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста Львова, які міська влада Львова досі не розглянула.
«Для нас прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців. Лише за минулий рік протермінованими залишаються 18 запитів, які потребують вирішення», - зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп'яник.
Запити здебільшого стосуються комунального господарства, транспорту, а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою, електропостачання.
Львівський обласний контактний центр вимагає від міста вжити необхідних заходів та відреагувати на запити.