Відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів ЗЗСО Сколівського району
Сьогодні, 14 березня, в приміщенні актового залу КЗ СРР «Сколівська ЦРЛ» відбувся семінар для асистентів учителів та практичних психологів на тему: «Підсумок результатів проведення моніторингового дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО Сколівського району».
Вчитель-дефектолог Готиш Ярослав Іванович розпочав семінар привітанням з Днем українського добровольця на честь мужності та героїзму захисників незалежності, суверенітету і територіальної цілісності України, сприяння подальшому зміцненню патріотичного духу в суспільстві, підвищенню суспільної уваги і турботи про учасників добровольчих формувань. Хвилиною мовчання вшанували пам’ять усіх, хто віддав життя за незалежність України.
Начальник відділу освіти Сколівської РДА Урдей О.І. наголосила на важливості впровадження інтерактивних процесів, а саме про формування у педагогічних працівників ставлення до інклюзії як до закономірного та прогресивного етапу в розвитку системи освіти. Директор КУ «Сколівський ІРЦ» Диміцька Н.Б. розповіла про підсумки результатів проведення моніторингового дослідження результативності навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО Сколівщини.
Вчитель-логопед Худзей Л.І. ознайомила зі станом роботи асистентів учителів та педагогів, які проводять корекційно-розвиткові заняття, та повідомила про перспективи розвитку інклюзивної освіти Сколівщини. Практичні психологи Сявавко Х. І. та Малькович І.С. подали презентацію роботи на тему: «Психолого-педагогічний супровід для дітей з особливими освітніми потребами в ЗЗСО». Вчитель-логопед Підгородецька Н.О. запропонувала створити команди професійної підтримки фахівців з метою обговорення своєї практики роботи та обміну досвідом.
У заході взяли участь 59 педагогічних працівників Сколівщини. У ході роботи семінару було обговорено ряд проблем і пропозицій щодо створення оптимальних підходів та стратегій, які мінімізують ризики помилок і неоптимальних рішень, а також сприяють максимальній продуктивності праці фахівців, які надають систему освітніх послуг учням з особливими освітніми потребами.
Джерело: http://skole.irc.org.ua/news/15-11-35-14-03-2019/?fbclid=IwAR1GN7jhBWzxorUACv5JQiYOMQjty7mR6FPkZOxgST7iEJ32ZbeqrqZTQwM