"Гаряча лінія області": більше 90 тисяч дзвінків з початку року
Дата: 17.10.2018 16:14
Кількість переглядів: 146
З початку року "Гаряча лінія області" опрацювала понад 90 тисяч телефонних дзвінків. Із них зареєстрували більше 40 тисяч звернень. "Найбільше звернень прийняли з питань комунального господарства, дорожнього покриття, транспортного обслуговування. Найчастіше звернення надходили від мешканців Пустомитівського, Жовківського, Дрогобицького районів Львівщини ", - повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.
У розрізі міст – найчастіше зверталися мешканці Львова, Червонограда, Борислава. Найбільше порушень термінів розгляду звернень громадян допустили у Львові. Зокрема, на сьогодні не відреагували на 175 звернень.