На Гарячу лінію області мешканці зверталися здебільшого з питань транспорту, дорожнього покриття та комунального господарства
Дата: 09.06.2020 15:59
Кількість переглядів: 171
Упродовж травня цього року служба 112 опрацювала 9151 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 122 було скеровано на екстрену службу 101, 1225 звернень - на 102, 862 звернень - на 103, 77 звернень - на 104, та 6865 звернень - на «Гарячу лінію області».
«На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства», - розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.
З прийнятих дзвінків за місяць 6466 заявникам надано відповіді, ще 399 звернень перебуває на розгляді.