У період дії карантину надається перевага дистанційному обслуговуванню клієнтів служби зайнятості
Для цього пропонуємо використовувати номери телефонів «гарячої лінії» Сколівської РФ ЛОЦЗ а саме: 2-20-97 та 2-26-86, а документи відправляти на електронну адресу: skolecz@locz.gov.ua
Звертаємо вашу увагу, що прийом документів поточною датою завершується о 17.00. Надіслані документи після 17.00 будуть датовані наступним днем.
Для безпеки рекомендуємо взаємодіями з кар’єрними радниками дистанційно, спілкуючись з ними у телефонному режимі або засобами електронної пошти, вайбером тощо.
Подання документів, що фіксують намір клієнта про реєстрацію його як безробітного, пропонуємо здійснити через:
електронну пошту, надіславши скановані копії заяв і документів;
скриньку, встановлену у центрі зайнятості, поклавши до неї заяви (бланки заяв знаходяться у місці самостійної роботи громадян у центрі зайнятості) та копії документів.
Основний перелік документів, копії яких необхідно подати:
– заява про надання статусу безробітного. Форму заяви, яка затверджена наказом Мінсоцполітики від 19.12.2018 № 1911, можна знайти за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/
– заява про призначення (поновлення) виплати допомоги з безробіття. Форму заяви, яка затверджена наказом Мінсоцполітики від 15.06.2015 № 613, можна знайти за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/
– паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (сторінки 1, 2, 11);
– довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
– трудова книжка (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
– документ про освіту;
– військово-обліковий документ для осіб, що звільнилися зі строкової військової служби.
Особи з інвалідністю, внутрішньо переміщені особи, військовослужбовці, звільнені зі ЗСУ та інших військових формувань, інші категорії громадян подають додаткові документи, передбачені відповідним Порядком.