Запрацював новий сервіс служби зайнятості – «Електронне подання документів»
У період карантину служба зайнятості надає соціальні послуги клієнтам дистанційно. Документи для реєстрації можна подати через скриньки для кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості або філії ЛОЦЗ, а також електронною поштою. Для спрощення процедури реєстрації в режимі онлайн на вебсторінці Державного центру зайнятості (www.dcz.gov.ua) запрацював новий сервіс ««Електронне подання документів» (https://is.gd/2efViC). Відтак кожний, хто з метою працевлаштування має намір скористатися послугами спеціалістів служби зайнятості, не виходячи з дому, може надіслати документи для реєстрації.
Для користувачів Інтернету підготовлена детальна інструкція, у якій розписані покрокові дії щодо виповнення та подання до служби зайнятості через e-mail необхідних документів, зазначений їхній перелік, містяться посилання на бланки заяв про надання/поновлення статусу безробітного, про призначення/поновлення виплати допомоги з безробіття, описані правила взаємодії безробітних із центром зайнятості у період карантину. Електронні адреси та гарячі телефонні лінії базових центрів зайнятості та філій Львівського обласного центру зайнятості можна знайти за посиланням http://bit.ly/2UfFgXl.
Прийом документів поточною датою завершується о 17.00 (у п’ятницю – о 15.45). Отримана після згаданого часу кореспонденція буде датована наступним днем. Заявник несе відповідальність за достовірність поданих відомостей, у заявах повинен зазначити актуальні контакти (e-mail, номер телефону), у разі неправильно оформлених документів до нього зателефонує працівник центру зайнятості та поінформує про подальші дії.