Легалізація робочих місць. Дотримання законодавства про працю
Сьогодні, 29.01.2020 року у Сколівській районній філії ЛОЦЗ відбувся семінар для роботодавців на тему «Легалізація робочих місць. Дотримання законодавства про працю» за участі головного державного інспектора управління Держпраці у Львівській області Ольги Сироїжко. На заході було наголошено, що згідно доручення Прем’єр-міністра України від 22.01.2020 р. № 2313/0/1-20 впродовж січня фахівці Управління Держпраці спільно з іншими державними установами та службами, а також місцевими державними адміністраціями проводитимуться інформаційні заходи із суб’єктами господарювання щодо неприпустимості допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин. За допомогою різних форм комунікації, як масових публічних, так і безпосередніх візитів за місцем здійснення господарської діяльності даними заходами заплановано охопити максимальну кількість роботодавців та працівників.
До суб’єктів господарювання, які відносяться до зони ризику належать суб’єкти, що здійснюють діяльність у сфері:
• торгівлі;
• тимчасового розміщування та організації харчування.
Згідно вищезгаданого доручення прем’єр-міністра України про вжиття заходів щодо детінізації зайнятості у сфері торгівлі товарами та послугами робота із виявлення нелегальних працівників складатиметься із 3-х етапів:
• інформаційної кампанії;
• підготовчої роботи до проведення інспекційної кампанії;
• інспекційної кампанії.
Інформаційна кампанія триватиме до 01.02.2020 року.
Також, Ольга Євстахівна повідомила присутніх роботодавців про те, що рішенням Уряду врегульовується механізм державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю. Вкотре наголошено про необхідність дотримання роботодавцями виплати мінімальної заробітної плати у розмірі 4723 гривні працівникам , про штрафні санкції у разі порушення цих соціальних стандартів.
Захід пройшов змістовно. У роботодавців було багато запитань щодо нарахування заробітної плати, індексації, подання повідомлення про прийнятих працівників, ведення табелів, тощо.