Сколівська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

“Рука допомоги”: малозабезпечені отримали кошти для відкриття власної справи

Дата: 17.10.2017 15:57
Кількість переглядів: 205

Фото без описуУ вівторок, 17 жовтня, у межах проекту “Рука допомоги” четверо мешканців області з числа малозабезпечени, багатодітних та вимушених переселенців отримали обладнання для ведення бізнесу на загальну суму близько 250 тисяч гривень.

Учасниця проекту Галина, мешканка села Раденичі, яка ще вчора жила лише на соціальні виплати, вже облаштовує майстерню, де разом з чоловіком вироблятиме дитячі ліжечка.

“У нас у родині ніхто ніколи не займався підприємництвом, але ми мріяли про свій бізнес. Дізнавшись про проект, подумали, що це можливість заробляти улюбленою справою та стати матеріально незалежними. Чоловік довго працював столяром, а я дуже люблю діток, тож вирішили виготовляти дитячі ліжечка. До того ж наші діти дуже творчі, вони запропонували самостійно розмальовувати їх. Це буде дуже добрий хенд-мейд, над яким працюватиме вся родина від малого до великого”, - розповідає учасниця.

Загалом близько 500 жителів Львівщини вже вирішили взяти участь у проекті і розпрощатися з безробіттям. Кожен десятий з них прагне стати підприємцем.

Довідково:

Пілотний проект «Рука допомоги», який впроваджується Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку, має на меті апробацію механізмів виведення людей зі стану бідності шляхом сприяння у працевлаштуванні, залученні до громадських робіт або започаткуванні власної справи. Проект реалізують у трьох областях: Львівській, Полтавській та Харківській. За підсумками реалізації пілотного проекту, який завершиться у 2018 році, розроблять законопроект щодо розповсюдження успішного досвіду на всю територію України. Очікується, що запровадження нових механізмів дозволить суттєво знизити рівень безробіття в країні, зменшити соціальну напругу та створити нові робочі місця.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора