Сколівська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Як має діяти вчитель початкових класів,щоб оптимізувати навчальну взаємодію учнів і при цьому забезпечити їхній психологічний комфорт та позитивну динаміку навчальних досягнень?

Дата: 03.10.2018 15:23
Кількість переглядів: 516

Фото без описуВідповідь на це питання пробували конкретизувати для себе учасники творчих майстерень «Школа 2 класу» та «Школа 1 класу». Заняття проводилися на базі Сколівської академічної гімназії. План роботи на рік складали командою спільно з керівниками майстерень Паламарчук О.В. та Климаш М.М. Методист районного методичного кабінету Готиш С.І. ознайомила присутніх з сучасними підходами до створення освітнього простору в школі. Наголосила на тому, що потрібно в щоденній роботі використовувати сучасні технічні засоби, які завезені в школи. Дуже велике значення в Новій українській школі має відбір методичного інструментарію з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
Також було відзначено, що кожен педагог має визначити власну освітню траєкторію в системі неперервної (формальної, неформальної,  інформальної) Фото без описуФото без описуосвіти, яка би поєднувала якісне оволодіння нормативно-правовими знаннями, вдосконалення, поглиблення фахових знань та набуття нових компетентностей на основі власних професійних інтересів. Вчителю допоможе побудувати власний освітній маршрут таблиця «Індивідуальна освітня траєкторія професійного розвитку педагога» як інформаційний та методичний навігатор.
В групах вчителі ще раз обговорили особливості організації освітнього процесу в 2 та 1 класах.
На думку вчителів, завдяки НУШ ми відходимо від жорстких рамок, педагоги отримують більше свободи і творчості, учень і вчитель можуть емоційно розкритися.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора