Шановні суб’єкти господарювання та громадяни!
Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn–line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру за номером телефону:
0 800 501 007
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку)
Для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.
Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.
Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).
Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.
Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.
У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.
Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямками:
- Кнопка 0 – отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;
- Кнопка 1 – отримання інформаційно-довідкових послуг;
- Кнопка 2 – скасування у телефонному режимі посиленого сертифікату або отримання консультації щодо електронного цифрового підпису;
- Кнопка 3 – залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
- Кнопка 4 – залишити інформацію на сервіс «Пульс»;
- Кнопка 5 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади»;
- Кнопка 6 – залишити повідомлення працівниками ДФС про порушення вимог ЗУ «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;
- Кнопка 7 – довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.
Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі)
Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку консультацій за допомогою автовідповідача інформація систематизована за тематиками:
- Кнопка 1 – податок на додану вартість;
- Кнопка 2 – податок на прибуток;
- Кнопка 3 – податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, єдиний соціальний внесок;
- Кнопка 4 – плата за землю, акцизний податок, державне мито, податковий борг, ЗЕД;
- Кнопка 5 – спрощена система, податок на нерухоме майно, РРО та готівкові розрахунки, інші місцеві податки і збори;
- Кнопка 6 – екологічний податок, рентні плати, облік платників;
- Кнопка 7 – загальні питання, права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони АТО;
- Кнопка 8 – митна справа.
Шановні платники податків, Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.
У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДФС не матимуть змоги Вам зателефонувати.
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.