Українські компанії запрошують взяти участь у торговій місії до Німеччини
17-20 вересня відбудеться торгова місія української бізнес делегації до Мюнхена. До відбору в делегацію запрошують виробників українських продуктів: цукерок і випічки, готових м'ясних виробів і соусів, соків і джемів, молочних продуктів і конфітюрів, готових до вживання ягід і фруктів та інших продуктів харчування. Про це інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА.
Мета торгової місії - забезпечити торгівельні можливості в форматі В2В на ринку Німеччини для українських підприємств сектору готової їжі.
У програмі:
- Встановлення B2B контактів, програма зустрічей з якими буде розроблена у співпраці з професійним німецьким бізнес-консультантом. Знайомство з консультантом відбудеться 10-го липня в Києві. Більше інформації про зустріч: http://preview.mlsendru.com/b5z9k5
- Вивчення ринкових можливостей для українських компаній в Німеччині
- Знайомство зі стейкхолдерами в Німеччині для початку/розширення експорту, секторальні візити до найбільш успішних компаній в Німеччині для обміну досвідом.
Критерії відбору компанії:
- Компанія є виробником продуктів харчування
- Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України
- Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 працівників
- Власність підприємства: принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України
- Компанія-учасник гарантує покрити логістичні витрати свого представника
- Учасник торгової місії вільно володіє англійською мовою
- Хороша репутація
- Плюс: наявність веб-сайту та маркетингових матеріалів англійською або/та німецькою мовою
Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи "EU4Business" Європейського Союзу.
Зареєструватись можна до 15 липня за посиланням.
Контактна особа - старший експерт Офісу з просування експорту Ірина Онікієнко, ionikienko@epo.org.ua
Довідково:
Участь у програмі торгової місії безкоштовна для українських компаній, які пройдуть відбір до участі (10 компаній). Бізнес складова організується Офісом з просування експорту та за допомогою німецького бізнес-консультанта. Учасники самостійно покривають витрати на квитки, проживання, харчування. Робоча мова торгової місії та підготовки до неї - англійська.