Сколівська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Сколівський районний центр зайнятості оголошує конкурс

Дата: 11.05.2017 11:05
Кількість переглядів: 1020

Фото без описуСколівський районний центр зайнятості оголошує конкурс  з проведення відбору суб’єктів підприємництва у сфері інформаційно-консультаційних і профорієнтаційних послуг. До участі у конкурсі запрошуються: консалтингові фірми, тренінгові компанії, громадські організації, тощо, діяльність яких пов’язана зі сферою зайнятості та ринком праці.  Документи на конкурс приймаються з 9.00 год. 11 травня 2017 року до 18.00 год. 25 травня 2017 року.  Пропозиції щодо участі у конкурсі просимо подавати офіційним листом до Сколівського районного центру зайнятості за адресою: 82600, м. Сколе, вул. Братів Вільшинських, 4, контактні телефони: (0251) 22097, у запечатаному та скріпленому печаткою конверті (за наявності) з написом: «На конкурс надавачів інформаційно-консультаційних і профорієнтаційних послуг».

До участі у конкурсному відборі претенденти подають свої пропозиції разом з документами:

-        копія витягу із Єдиного державного реєстру із зазначенням видів економічної діяльності;

-        цінова  пропозиція з наданням проекту кошторису послуги за тематикою, визначеною в оголошенні;

-        інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, а також наявність власного сайту та/або сторінки у соціальних мережах;

-        наявність документального підтвердження досвіду надання послуг за аналогічними договорами з наданням копій цих договорів

-        надання послуг за аналогічними договорами з наданням їх копій

надавачі послуг – учасники конкурсного відбору подають документи відповідно до затвердженої орієнтовної тематики заходів для організації закупівлі інформаційно- консультаційних та профорієнтаційних послуг:

1.       Пошук нових сенсів та стимулів (мотивацій) до успішної професійної реалізації в мирному житті (для учасників АТО) – 15 осіб;

2.       Успішне працевлаштування осіб з особливими потребами  (для осіб з обмеженою працездатністю) – 15 осіб.

Загальна прогнозована чисельність учасників заходів – 30 осіб.

Надавачі послугучасники конкурсного відбору мають право замінити, відкликати подані документи або внести до них зміни до закінчення зазначеного в оголошенні строку подачі пропозицій про участь у конкурсному відборі та до дати засідання конкурсної комісії.

Подані пропозиції оцінюватимуться за такими критеріями:

-        вартість наданих послуг;

-        відповідність затребуваній тематиці;

-        наявність працівників відповідної кваліфікації;

-        досвід надання аналогічних послуг.

Конкурсний відбір не проходять:

-          професійно-технічні навчальні заклади Державної служби зайнятості;

-          Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості України

-          надавачі послуг, які подають послуги на волонтерських засадах та/або на безоплатній основі

Конкурсна комісія відхиляє пропозицію надавача послуг у разі, якщо:

-          подані документи не відповідають вимогам;

-          надавач послуг не відповідає визначеним критеріям прийнятності;

-          пропозиція надавача послуг надійшла після закінчення строку подачі пропозицій про участь у конкурсному  відборі, зазначеного в оголошенні.

Розкриття пропозицій надавачів послу відбудеться о 12 год. 26 травня 2017 року в приміщенні Сколівського районного центру зайнятості.

Надавачі послуг, що не пройшли конкурсний відбір, мають право на оскарження рішення конкурсної комісії  у керівника Сколівського центру зайнятості – І.Я. Тимоцко.

Додаткову інформацію з питань подання документів можна отримати безпосередньо у відділі надання соціальних послуг Сколівського РЦЗ за адресою: 81600,м. Сколе, вул. Братів Вільшинських, 4,контактний телефон: 0977202661-  заступник начальника відділу надання соціальних послуг Дидів Л.І.

Запрошуємо до участі у відборі!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора