Сколівська районна державна адміністрація
Сколівський район, Львівська область

Звернення громадян

Протягом 2017 року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 10580 звернень громадян, що на 61 одиницю  більше, ніж за 2016 рік (10519). З них – 2731 надійшли поштою в тому числі електронною, 6010 – звернень, подані на особистому прийомі. 

Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до Сколівської райдержадміністрації за 12 місяців 2017 року свідчить про збільшення  їх кількості у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Так, протягом січня-грудня 2017 року до райдержадміністрації надійшло 1911 звернень, що на 791 більше, ніж за аналогічний період 2016 року (1120). З них – 1744 надійшли поштою (в тому числі електронною «гарячі лінії»-1296), 44 громадян звернулись  на особистому прийомі. 

Громадян найбільш турбували питання щодо соціального захисту населення, надання субсидій,  підсобного господарства, питання комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонті місцевих доріг, газифікації населених пунктів та власного житла громадян, вартості житлово-комунальних послуг, водопостачання та водовідведення, ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, робота пасажирського транспорту та перевезення пільгових категорій громадян. Значна кількість громадян зверталась щодо спірних питань по земельних ділянках, дорогах, заїздах до господарств, соціальних виплатах.

Протягом 2017 року із вищих органів влади надійшло 34 звернень

Значна кількість звернень надійшла на урядову гарячу лінію 401.

 Результати аналізу звернень громадян за характером порушених у них питань стосується здебільшого соціального захисту, передусім – надання одноразово адресної грошової допомоги учасникам АТО 87 звернень, соціальних виплат та субсидій — 218, земельних питань - 94. Найбільша кількість звернень стосується соціальних виплат.

В Сколівській райдержадмінстрації забезпечено цілодобове прийняття  звернень громадян, що поступають за номером “112.” Визначено відповідальних працівників, які цілодобово приймають звернення. Протягом 2017  року на гарячу лінію 112 надійшло 1296 звернень.

Аналіз даних про кількість повторних звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2017 року (122) у порівнянні з 2016 роком (12) свідчить, що їх кількість збільшилась. Переважно це питання, які стосуються електропостачання та комунального господарства та надійшли на “гарячу лінію 112”-97 звернень та становлять 79,5% до загальної кількості.

 Індивідуальні звернення становили 99 % (у 2016 році – 97%), колективні – 1% (у 2016 році – 3%). В 17 колективних зверненнях  звернулося 3753 громадян в першу чергу з питаннями забезпечення населених пунктів району пасажирським транспортом а також питання щодо підвищення заробітної плати працівникам бібліотеки.

Протягом 2017 року у зверненнях громадян було порушено 1911 питань, що на 774 більше, ніж за 2016 рік (1137). Порівняльний аналіз кількості звернень громадян в розрізі питань, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування свідчить про збільшення звернень за деякими видами питань.

Як і в попередні періоди, найбільш актуальними залишаються питання комунального господарства-49,74% від усіх звернень, (у 2016 році – 25,4 %); питання транспорту і зв»язку становили 19,3 %, а у 2016 році – 3,3 % питання соціальних виплат; надання субсидій — 11,4% від загальної кількості усіх звернень за 2017 рік (у 2016 році – 40 %).

 Вирішення проблем, зазначених у зверненнях громадян, знаходились і продовжують знаходитись у центрі уваги райдержадміністрації.

 Мешканців району турбують питання щодо отримання матеріальної допомоги на лікування і оздоровлення, пенсійного забезпечення, соціальних виплат, надання субсидій. Питання.аграрної політики та земельних відносин – 5 % від загальної кількості усіх звернень (у 2015 році –9 %). В таких зверненнях найчастіше порушуються питання щодо приватизації земельних ділянок та встановлення меж між господарствами. Часто вирішення їх  проводиться з виїздом на місце.

 Питання житлової політики становлять 0,5 % (у 2016 році –1,57%), освіти – 1 % (у 2016 році – 3,2 %).

Основною причиною звернень громадян до органів влади є їх соціальна незахищеність та важкий матеріальний стан. Тому в переважній більшості авторами заяв є пенсіонери, учасники АТО, інваліди, члени багатодітних сімей, одинокі матері, вдови, які виховують неповнолітніх дітей, матері-героїні.

Із загальної кількості заявників, які зазначили свій соціальний стан, надійшли звернення від: учасників та інвалідів війни, учасників АТО – 4,5% усіх звернень,  інвалідів І, ІІ ,ІІІ групи – також 10,5%, членів багатодітних сімей і одиноких матерів, матерів-героїнь–28,3%. У зверненнях громадян зазначених категорій частіше порушувались питання житлово-комунального і соціального забезпечення, надання житла, земельні питання. Райдержадміністрація приділяє особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни даних категорій.

Аналіз кількісного надходження звернень громадян протягом 2017 року свідчить, що найбільше надійшло звернень від мешканців м.Сколе, села В.Синьовидне , Волосянка, Завадка, Урич. Корчин, Погар.

 До числа селищ, сіл, громадяни яких найбільше звертаються з різних питань (найбільше з надання субсидій, комунально господарства), належать: Славсько,  Підгородці, Козьова, Волосянка, Верхня Рожанка, Орів.

Найменше звернень надійшло від жителів Либохори, Довжок, Климця, Ямельниці, Рикова, Хітара.

Щодо розгляду всіх пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до райдержадміністрації, звернень громадян, поданих на особистому прийомі, вживались відповідні заходи.

За результатами звернень громадян вирішено позитивно вирішено 1242 питань, дано роз’яснення на 521 звернень, відмовлено у задоволенні 20 (переважно по питаннях призначення субсидій).

 Систематично проводяться зустрічі керівництва райдержадміністрації з мешканцями району. Протягом 2017 року провів 49  виїзних зустрічей з громадськістю в населених пунктах району - 86% (56 населених пунктів). В зустрічах прийняло участь 685 громадян та розглянуто 131 питання в тому числі: ремонт доріг, заміна опор ліній електропередач, створення робочих місць, виділення земельних ділянок учасникам АТО, децентралізація, вирубування лісів, рух маршрутного транспорту та інші.

Під час зустрічей в адміністративних центрах місцевих рад були присутні представники активів населених пунктів , що входять до складу рад.