Сколівська районна державна адміністрація
Сколівський район, Львівська область

Триває роз’яснювальна робота щодо легалізації заробітної плати та погашення заборгованості із виплати заробітної плати

У середу, 08 серпня, відбулась семінар – нарада із платниками Сколівського району. Нарада була проведена фахівцем Сколівського відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області  та за участю Головного спеціаліста відділу забезпечення наповнення бюджету №2 фінансово – економічного управління ГУ  Пенсійного Фонду у Львівській області  Голодянки О. Я.         Основною метою семінару було проведення інформаційно – роз’яснювальної роботи з суб’єктами господарювання щодо дотримання чинного податкового, трудового та пенсійного законодавства.

Під час семінар – наради наголошено, що з метою визначення страхувальників, у яких наявні ризики мінімізації, щомісячно опрацьовуються відомості з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соцстрахування, який формує та веде Пенсійний фонд України, та відповідні інформаційні дані надаються контролюючим органам та органам виконавчої влади, які в свою чергу проводять заслуховування та виїзні засідання робочої групи на території Сколівського району. Під час таких заходів перевіряється дотримання суб’єктами господарювання   рівня мінімальної заробітної плати та правильності укладення трудових договорів з найманими працівниками.

Також було розглянуто найбільш поширені помилки у звітності з ЄСВ, що призводять до неправильного обчислення розміру соціальних виплат, а саме:

неправильно зазначаються суми перехідних виплат (відпускні, лікарняні); база нарахування ЄСВ (дохід) по застрахованій особі становить менше мінімальної заробітної плати за звітний місяць) тощо. Наслідком допущених помилок в звітності ЄСВ є недостовірні відомості у реєстрі застрахованих осіб, які прямим чином впливають на правильність обчислення страхового стажу, розрахунок розміру пенсій, допомоги по тимчасовій непрацездатності та інших соціальних виплат.

Платникам було наголошено на те, що також не слід ухилялися від перерахування до бюджету податків, утриманих під час нарахування і виплати заробітної плати працівникам, бо це може призвести до тяжких наслідків.

Далі, у ході зустрічі, розглянули питання щодо впровадження пілотного проекту електронної системи – «Електронний чек». Було роз’яснено, що ця новація має привести до якісно нових перетворень у ланці «підприємець - споживач». Наголошено, що суть інноваційної електронної системи полягає у впровадженні альтернативного технологічного рішення для реєстрації розрахункових операцій в сфері торгівлі без застосування традиційних реєстраторів (РРО).

В черговий раз, фахівці нагадали «Про реалізацію просвітницького проекту «Я маю ПРАВО!». В рамках реалізації цього проекту, та з метою підвищення правової свідомості українців та інформування громадян щодо механізмів захисту їхніх прав у повсякденному житті у правовий спосіб було повідомлено, що на субсайті ГУ ДФС створено рубрику «Я маю право!», яка постійно оновлюється. В ній можна знайти необхідну інформацію щодо правової допомоги у галузі сплати податків.

Всі присутні отримали вичерпні відповіді на свої запитання.