Сколівська районна державна адміністрація
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

До відома суб'єктів господарювання Сколівщини! Тривають комплексні заходи спрямовані на детінізацію ринку праці

Дата: 19.10.2018 11:22
Кількість переглядів: 504

В черговий раз наголошуємо, що 5 вересня Кабінет Міністрів України ухвалив розпорядження „Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення” (№649-р 05.09.18), яким передбачено проведення Державною службою України з питань праці, Державною фіскальною службою України, Пенсійним фондом України, Національною поліцією України, іншими центральними органами виконавчої влади спільно з органами місцевого самоврядування комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками. Розпорядженням передбачено посилення координації органів державної влади в питаннях проведення роз’яснювальної роботи, здійснення заходів щодо виявлення фактів застосування незадекларованої праці, а також перегляд актів органів виконавчої влади та внесення змін до них з метою посилення контролю за оформленням трудових відносин.

Реалізація акту сприятиме підвищенню ефективності державної політики щодо захисту трудових прав людей, зменшенню застосування незадекларованої праці та посиленню дисципліни по сплаті податків.

З 5 жовтня 2018 року  контролюючими органами  розпочато  перевірки щодо виявлення неоформлених найманих працівників, маскування трудових відносин під виглядом інших форм діяльності та інше. За порушення трудового законодавства у 2018 році роботодавцям загрожують чималі штрафи, а саме, за одного неоформленого працівника – штраф у розмірі 30 мінімальних зарплат, а це 111 690 гривень.     

    Рекомендуємо  роботодавцям, які використовують найману працю без належного оформлення трудових відносин забезпечити виконання вимог трудового законодавства відповідно до Кодексу законів про працю України. 

  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора