Сколівська Районна Державна Адміністрація
Сколівський район, Львівська область

Про роботу управління соціального захисту населення доповіла Оксана Барабаш

Станом на 01.01.2017 на обліку в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації  перебуває 740 інвалідів, 1406 ветеранів війни на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни та гарантій їх соціального захисту",  4623  дітей війни. 

У 2016 році відділом персоніфікованого обліку нараховано пільг на оплату за житлово-комунальні послуги на суму 3417,3 тис.грн., на оплату послуг зв’язку – на суму 87,8 тис. грн., на оплату придбання твердого палива та скрапленого газу на суму 1984,5 тис. грн.   Прийнято 660  особових справ пільговиків, в тому числі за соціальною ознакою – 223 особових справ, за професійною ознакою – 29 особові справи, згідно рішення сесії Сколівської районної ради – 9 особових справ, багатодітні сім'ї – 622 справ.

Кількість отримувачів державної соціальної допомоги і компенсації у 2016 році у порівнянні з 2015 році зросла. Відповідно у  2016 році виплачено 6602 одержувачам на суму 122,0 млн. грн., коли у 2015 році було виплачено державних допомог і компенсацій 6550 одержувачів на суму 112,1 млн.грн.

Заслухавши інформацію начальника управління, Колегія райдержадміністрації вирішила:

Управлінню соціального захисту  населення  райдержадміністрації забезпечити:

- своєчасне призначення та виплати усіх видів соціальної допомоги, у тому числі адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення АТО;

- продовження роботи щодо соціального супроводження членів сімей загиблих осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також брали участь у АТО, встановлення відповідного статусу, надання державних соціальних гарантій та пільг;

- охоплення житловими субсидіями малозабезпечених верств населення, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питання реформи системи надання житлових субсидій населенню через засоби масової інформації за спрощеним порядком;

- співпрацювати з житлово-комунальними підприємствами міста щодо налагодження електронного обліку інформації;

- організацією роботи державних соціальних інспекторів, посилення контролю за їх діяльністю щодо перевірок достовірності інформації, яка необхідна для вирішення питання надання всіх видів соціальної допомоги.

 

« повернутися до списку новин