Сколівська Районна Державна Адміністрація
Сколівський район, Львівська область

Затверджено Програму надання підтримки особам з особливими потребами, які навчаються в інклюзивних класах (групах) загальноосвітних та дошкільних навчальних закладів Сколівського району на 2017 рік

Переглядів: 39

З метою забезпечення належних умов навчання дітей з особливими потребами, сесією Сколівської районної ради затверджено  районну Програму надання підтримки особам з особливими потребами, які навчаються в інклюзивних класах (групах) загальноосвітних та дошкільних навчальних закладів Сколівського району на 2017 рік. Для  надання підтримки особам з особливими освітніми потребами, які навчаються в класах, групах загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах Сколівського району на 2017 рік  виділено   261 449  грн.

Метою програми є: створення умов для удосконалення системи освіти та соціальної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, шляхом упровадження інноваційних технологій, зокрема, інклюзивного навчання; формування нової філософії суспільства щодо позитивного ставлення до дітей та осіб з порушеннями психофізичного розвитку та інвалідністю.

            Основними завдання:

  • запровадження інноваційних освітніх технологій в контексті форм інклюзивного підходу та моделей надання спеціальних освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю;
  • формування освітньо-розвивального середовища для дітей з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення психолого-педагогічного, медико-соціального супроводу;
  • впровадження інклюзивної моделі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах з урахуванням потреби суспільства;
  • забезпечення доступу до соціального середовища та навчальних приміщень, розроблення та використання спеціального навчально-дидактичного забезпечення, реабілітаційних засобів навчання;
  • удосконалення системи підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, які працюють в умовах інклюзивного навчання;
  • залучення батьків дітей з особливими освітніми потребами до участі у навчально-реабілітаційному процесі з метою підвищення його ефективності.

« повернутися до списку новин